נתניהו לקראת הדיון: "פתיחת עסקים קטנים ללא קהל ומסגרות לגיל הרך"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לקראת הדיון: "פתיחת עסקים קטנים ללא קהל ומסגרות לגיל הרך"

    ראש הממשלה מכנס וועדת שרים לקראת כינוס קבינט הקורונה בשלישי שיקבל החלטות על יציאה מדורגת מסגר החגים. ראה"מ אמר כי הראשונים להיפתח יהיו עסקים קטנים עד 10 אנשים ללא קבלת קהל ומסגרות לגיל הרך. נתניהו הביע אופטימיות לאור ירידת התחלואה, "בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו צוות שרים לקראת גיבוש החלטות בכינוס קבינט הקורונה בשלישי הקרןב, על הפרק יציאה מדורגת מהסגר של תקופת החגים ועל רקע הירידה העקבית בתחלואה. לקראת קיום הדיון לשכת ראה"מ הודיע לשר המשפטים אבי ניסנקורן כי הוא אינו נחוץ בדיון.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לקראת הדיון: "אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית", לדברי ראה"מ הסגר הציל "אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר".

    ראה"מ הביע אופטימיות זהירה, "יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה".

    הבשורה הראשונה לדברי נתניהו הם העסקים הקטנים שיפתחו, שיהיו עד 10 אנשים וללא קבלת קהל, בנוסף, "נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב".

    ראש הממשלה פנה לציבור ואמר, "אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם – כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון – ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם".

     



    0 תגובות